Friday, May 27, 2011

HaRi BeLia NeGaRa


Mulai hari ini (27.05.2011) hingga hari ahad (29.05.2011) di kampong saya, Putrajaya (kampong la sangat kan!) akan diadakan Hari Belia Negara. Dengan tujuan untuk Himpunan Sejuta Belia berkumpul.. anda2 yang terasa diri BELIA ni, dtg2 la memeriahkan majlis ni.. sure la alamanda, food court setiap presint akan penuh.. maka dengan ini, kami warga putrajaya terpaksa duduk rumah senyap2 atau keluar dari putrajaya dalam tempoh tersebut.. hehehe...


Selamat Hari Belia u'oll! =)



nampak x? sila klik tuk lebih besar k! saya pon x nampak sebenarnya.. hehehe..

p/s : 1) bley ke kumpulkan 1,000,000 belia ni? hehehe.. =)

2) dari opis saya, kePANJANGan booth hari belia ni dari kementerian kewangan sampai kementerian belia & sukan.. sakit kaki wooo kalo berjalan.. hehehe.. =)

3) ada jom heboh juga kat laman 1 malaysia. laman 1 malaysia kat ne yek? saya x tau la.. 1st time dengar ni.. maybe kat pasar tani kot? =)

6 comments:

Dee Lunatik said...

konsert SUJU M 2 diadakan kat presint berapa yer... saya memang fail jalan2 kat putrajaya nie...please tolong yer cik yg comel...

kh@iR@H said...

promote habis nih..
rase cam nk join plak..

LiYaNa.MaZLaN said...

cik dee : suju tu pe? super junior yek? hehehe... suju dtg 28/5 ni, mean esok la.. dalam kol 9mlm... wat kat pentas utama presint 3.. presint 3 kat perbadanan putrajaya atau mahkamah.. =)

cik khairah : join la.. khas tuk belia tau.. =)

Shinnaz Ahmad Rasid said...

kita tak pergi punn..dgr-dgr pack gila. ramai orang!

LiYaNa.MaZLaN said...

saya pon x g gak kak.. sbb tau sure pack la.. jumaat tu saya tgk dari opis sepanjang dari kem. kewangan sampai KBS, d'+ dengan jom heboh lagi, sure pack gler la.. hehehe.. tp ahad lepas saya g gak, tgk sprint test, itu pon en.chenta saya yang ajak.. =)

LiYaNa.MaZLaN said...
This comment has been removed by the author.