Saturday, June 4, 2011

NuR KaSiH


orang lain da lama da tonton filem nur kasih kan? saya malam semalam baru sempat tengok.. tp full gak la panggung.. kerusi saya baris ke-3 dari bawah.. agak mendongak juga la.. hehehe... =)

ok, pasal cerita plak.. bagi saya ceritanya best sangat.. saya bg 4.99/5 bintang kat filem ni.. xbley bagi penuh, nnt Kabir Bahtia bangga lebeyy plak.. hehehe.. agak sedih la ceritanya, tentang pengorbanan nur dan adam.. adam sakit, adam hilang, nur tetap tunggu adam,.. soooo sweetttttt... hehehe...

saya ingat last2 nur kawen ngan aidil sebab dalam iklan aidil ada kata dia akan jaga nur sampai bila2 kan? rupa-rupanya aidil dah berjanji dengan adam, akan jaga adam dan nur sampai bila-bila.. baru saya faham.. emmmm... =)

papepon, filem ni best.. rugi kalo x tengok... rugi juga kalo x nanges.. T_T

p/s : tiz zaqyah kalo sedih agak x chomey la.. tp tetap chantek..

No comments: