Friday, May 6, 2011

FiRZaRa CoLLecTioN FirSt GiVeaWaY...JoM JoiN

giveaway

sempena kePANJANGan time rehat ari jumaat ni, terbelek plak blogshop akak ni ada buat contest.. terdetik hati nak join plak.. kot2 rezeki bley menang kan? alhamdulillah... =)

contest ni bermula semalam (05/05/2011) sampai 15/05/2011 ni... contestnya senang je, juz jawab soklan2 yang akak ayu ni beri.. senang+kacang kan? =)

Soalan-soalannya adalah... :)

a) Adakah anda suka shopping online? dan nyatakan sebabnya.

Ya, mmg saya suka shopping online, sebab senang, mudah dan menyenangkan ati dan sanubari. hehehe.. bley shopping dimana2 sahaja yakni di tandas pun tetapi haruslah memiliki duit dahulu kalo ingin shopping secara online, sebab perlu bank-in ke akaun owner dalam masa yang ditetapkan untuk mendapat barang yang diingini. =)

b) Saya suka blogshop yang menjual………

pakaian, tudung, kasut, barang kesihatan, barangan preloved. =)

c) Saya suka shopping di Firzara Collection kerana…… (perkataan Firzara Collection pada permulaan harus disertakan dengan link blogshop ini)

kerana di Firzana Collection barang2 yang dijual chantek2 belaka, harganya pun amat berpatutan bagi pelanggan yang sentiasa x ada duit seperti saya ini. hehehe. lagipun ownernya tinggal di putrajaya, senang la nak collect barang yang telah saya tempah secara by-hand. kos penghantaran pun tiada. i'm like! =)

4 comments:

Ayu Firzara said...

Thanx dear!!! =)

LiYaNa.MaZLaN said...

cecame.. =)

hope saya menang la yek! amin. hehehe.. =)

manis said...

hye owner blog

jom tgk blog http://inspidesign.blogspot.com

tq =)

LiYaNa.MaZLaN said...

hye juga.. =)

da tgk da.. handmade yek? chantek2.. =)