Saturday, October 10, 2009

eRkK?

lame gak saya xupdate blog kan?
bukan bz sebenarnya, tp xde pe nak cite kat cni..
tu buka je, tp x tulis pong..
tp windu gak nak menulis2..
ekekeke..

emmm.. nak cite ni..
nak ngumpat2 skit..
pasal dak umah saya sorang ni..
tah la, kekadang geram gak kat dia ni..
xtau pe nak jadi..
nama dalam I/C beliau, jantinanya PEREMPUAN..
tp ATTITUTE a.k.a PERANGAI beliau seperti LELAKI..
tp LELAKI pon lagi ok kot rsenye?
maybe sbb dia di JABATAN KEJURUTERAAN di POLITEKNIK, jadi simptom2 keLELAKIan beliau menusuk di JIWA dan ROHANI beliau kot?
alahai....
adehhhhhhh... nak wat REKEMEN2 kepada jejaka JAMBU diluar sana pon, kne pk berBILLION2 kali rsenye...

sebab apa saya bgtau begitu?
sebab...
sebab...
sebab..

beliau ini PEMALAS la...
adehhhh...
bilik dia, MASYAALLAH, umah BUJANG lelaki pon lagi kemas rsenye?
(dari pendapat saya la.. hikhikhik..)
sekarang saya malas nak bising2 da, da besar, pandai2 la pk..
tp kalo x bising, xde plak nak wat peTINGKATan diri..
adehhh..
malu+rugi la cik ADIK oii kalo PEREMPUAN jadi pemalas2 ni...
pakwe tau plak nak?
tp keKEMASan diri xmo plak JAGA?
lu pk la sendiri dik oii...

sekian..

xD

No comments: