Sunday, April 22, 2012

GiVeaWaY : ShaReyOuRLoVeWiThCaRdS

shareyourlovewithcards

Salam. ini kali ke-2 saya masuk giveaway tau. hehehhe.. kebetulan mood untuk saya blogwalking menjelma atas sebab dalam fasa kuarantin untuk berjumpa dengan en. chenta. majlis kami kan dah nak dekat (dalam 3bulan), maka mama tak bagi sangat untuk keluar bersama kecuali untuk beli barang hantaran atau barang kawen je. huhuhu.. kesian kami kan? T_T

blog shareyourlovewithcard ni lebih kepada business blog la. saya suka dengan hasil craft mereka. nampak classic+vantage+cute+chantek = WONDERFUL sangat. hehehhe..

blog ini buat giveaway dengan memberi Guestbook kepada yang menang. saya harap saya menang sebab saya ada plan nak buat guestbook untuk my wedding tapi memerlukan modal kan untuk buat? maka bila saya terbaca yang blog shareyourlovewithcard ni ada buat giveaway, tanpa berfikir panjang, saya terus nak join! mane tau de rezeki menang, syukur alhamdulillah. anggap la sebagai rezeki pengantin.

doakan saya! =)


contohnya guestbook yang dibuat oleh shareyourlovewithcards, chantek kan? saya suka.. saya suka.. hehehhe.. =)

No comments: