Tuesday, November 29, 2011

GIVEAWAY : IRINE NADIA nak kasi MIRACLE TAB for FREE!


Saya masuk giveaaway lagi! yey... hehehe.. ala, untuk cuba-try-test je kot2 ada rezeki, dapat kan? kalo dapat, alhamdulillah.. kalo tak dapat, anggap la tak de rezeki lagi.. T_T

Kenapa saya nak sangat product MIRACLE TAB ni?

- saya ingin mencuba produk korea ni.. jeles tengok orang korea muka santek2, saya mau santek juga.. hehehe.. =)

- disebabkan saya dalam mood menggatal mau kawen, maka saya ingin mengumpul produk2 untuk dijadikan barang hantaran. jimat kan? hehehe.. =)

- produk ini dari organic. ini boleh dijadikan save world product. saya suka produk dari barang organic, kalo ada elergic pon, tak teruk sangat effectnya.. =)

- produk ni saya lihat boleh membuat wanita di luar sana yang kurang keyakinan dengan wajah mereka, dapat mengembalikan keyakinan yang ada. kan? =)

Mekacih Kakak Chantek

doakan saya berjaya yek kawan2.. amin.. =)

Things that inspire, good luck


No comments: