Friday, August 19, 2011

JaNGan LuPa NamaKu Yang ChanTeK ini.. =)


Kamu2 semua tengok tak cerita Ramadhan Terakhir setiap hari selasa hingga khamis pukul 10.30 mlm? saya tengok dan saya terrrrjatuh hati dengan lagu dia.. best sangat... ceritanya lagi la best, geram betul dengan mazni tu lakonan adik ogy ahmad daud, cam real je perangai dia kan? makan sebelum berbuka dengan selamba dong je.. adehhhhhh...

tp saya rasa mesti ending, mazni ni akan berubah dan penyakit H.I.V yang laki dia dapat tu sebenarnya dekat dia. mesti sedih kan? huhuhu.. papepon, saya bagi 5 star kat cerita ni. sungguh best! rugi kalo x tengok! rugi2..

p/s : knp saya cari nama POMPA BENSIN ni xde kat facebook yek? sape2 bley tolong x? =)



2 comments:

ZULHILMI TEMPOYAK said...

x terperasan la pulak..

LiYaNa.MaZLaN said...

pe yang x peerasan tu? masih mencari penyanyi dia ni.. huhuhu...