Saturday, January 2, 2010

weLcOme 2o1o

semoga menjadi tahun yang terBAEKK untuk saya.
amin...

semoga juga dapat memberi keBAHAGIAan DUNIA & AKHIRAT yang diBERKATi olehNYA.
amin...

semoga menjadi tahun yang beri saya PELUANG untuk mengubah keBURUKan saya kepada keBAIKan yang bley orang mengHARGAI saya seADAnya.
amin...

semoga dunia yang saya pinjam SEMENTARA ini tidak mengalami keROSAKan yang amat BESARnya pada tahun ini.
amin..

semoga NYAWA saya dapat diPANJANGkan dan diMURAHkan rezeki olehNYA untuk saya mengecapi keBAHAGIAan dan keSENANGan di muka bumi ALLAH ini.
amin...

semoga berTEMU joDOH yang BAIK dan berTANGGUNGJAWAB dan dapat meLINDUNGi saya DUNIA dan AKHIRAT dan terima saya seADAnya.
amin...

semoga dapat belajar MASAK2 dan JAHIT2 dapat MAMA (cam x konfiden je!haha)
amin..

semoga menJADI pelajar POLITEKNIK SHAH ALAM yang BAEKK dan mendapat POINTER yang baik tahun ini...
amin...

alhamdulillah...

No comments: