Wednesday, July 1, 2009

aDoii.. xD

pg td opis saya xbley buka tenet ngn kol..
waahhhh, boringnye, siap tertdo lagi...
kak fuza yang kejut saya..
iye la, kje xde, titon r...
tu kan keje yang paling saya RAJIN..
hahaha...

ni baru ok (2.15 p.m)
alhamdulillah, bley r buka TAGGED kegemaran saya..
tup2 tgk de 20msg..
wah, banyaknye..
malasnye nak reply..
huhuhuhuhu...

semlm dekat kol 1 a.m baru saya lelapkan mata...
pas tu nak bgn pg dengan penuh kePAYAHan la maknenye...
mama siap kol suh bgn..
saya tdo balik...
pas tu nyah plak kejut ketuk2 pintu..
halamak, bikin guer geram la...
baru nak bgn lewat...
huhuhuhu..

ari ni lunch makan makanan yang xde lemak sangat iaitu :
NASI seCOOEETTT..
SUP TOM YAM cedap...
SAYUR TAUGEH nyum2..
CENDAWAN GORENG mengidam..
ekekeke...
tapau dari ANJUNG..
cedap la, dah r murah..
sumenye RM5.50..
dari ALAMANDA, mau RM7-8..
sbb TOM YAM saya ambik banyak...
huhuhuhu..

xD

No comments: